Herunder kan du læse mere om de deltagende talenter:
Steffen M. Jensen: Uddannet Handelsassistent med speciale i træ- og byggematerialer, handelsøkonom og Pba. I innovation og entreprenørskab, der har givet ham kompetencer inden for byggebranchen og forretningsudvikling. Steffen kan derfor bidrage med strategiske løsninger indenfor salg/indkøb samt innovativ forretningsudvikling. Steffen ønsker derfor at hjælpe Prefab Koncept med at udvikle konceptet og bringe virksomheden på nye markeder.
Viktorija Šalunova: Hun har sin uddannelse i International Business and Management fra Syddansk Universitet og erfaring indenfor forretningsudvikling, samt ekspertise indenfor salg og marketing. Hendes alsidige interesser har ledt hende i armene på forskellige brancher. Hun kan derfor bidrage positivt til projektet med hendes brede berøringsflade.
Mikkel H. Marcussen: Uddannet serviceøkonom og Pba. i innovation and entrepreneurship. Han har stået for sit selvstændige projekt plakat- og kunstsiden DitConsilio. Dertil har Mikkel arbejdet for Odenses kulturliv hos H.C. Andersens Festivals, Det Blå Kvarter på Odense havn og hans eget projekt med foreningen Malani, ved navn Malani Lounge, på Odense havn. Mikkel har sine kompetencer indenfor koordinering, innovative processer, SoMe, salg og ledelse. Hans arbejde hos Prefab Koncept er at finde alternative løsninger til salg af produkterne, skabe oplevelsesøkonomi for kunderne, samt at lære at forstå hvad B2C markedet har brug for inden for modulbyggeri.
Kristoffer R. Nielsen: Med en baggrund som cand. merc. i International Business and Marketing har han kompetencer indenfor marketing, digital marketing, koordinering, innovation og analyser. Han kan derfor bidrage med viden om marked- og kundeanalyser samt hjælpe med at udvikle en marketingsstrategi.
Julie A. Stenled: Hendes kandidat i International Virksomhedskommunikation og tidligere position som marketingmedarbejder hos Mølholm Forsikring (nu Gjensidige Forsikring) gør, at hun kan bidrage med sin viden og erfaring indenfor markedsanalyse, kommunikationsstrategier og marketing.
Teamets bidrag
“Jeg glæder mig over sammensætningen af teamet, og tror på, at vi sammen kan flytte Prefab Koncept langt” udtaler CEO Claus Valsøe Clausen. “Vi har allerede projektledere, arkitekter, designere og produktionsmedarbejdere, men når det kommer til markedspositionering, forretningsudvidelse og marketing, er nye øjne på projektet tiltrængt. Prefab Koncept er i øjeblikket i vækst, og derfor har vi brug for nye talenter, der kan hjælpe os med at få vores gode budskab ud over rampen. Her snublede jeg over Lead the Talent -programmet, hvilket har resulteret i, at vi nu har et fantastisk team på fem unge mennesker, der skal arbejde med Prefab Koncepts branding, marketing og geografiske ekspansion.” fortsætter han.
For Claus er det essentielt, at hans medarbejder går gladere hjem fredag, end de kom mandag. Det skal nemlig være sjovt at komme på arbejde. Claus’ passion for virksomheden stråler på denne måde igennem, når det kommer til hans medarbejdere.
Efter et par uger inde i forløbet udtaler Julie A. Stenled: “Det er en sand fornøjelse at være en del af projektet, eftersom jeg får lov at udfolde mit fulde potentiale. Som ugerne går bliver min motivation for projektet og Prefab Koncept kun større”. Kristoffer R. Nielsen tilføjer desuden: “dynamikken mellem os, talenterne, og Claus er god. Det er både sjovt og lærerigt at møde ind hos Prefab Koncept. Det bliver super spændende at se vores slutresultat, når forløbet engang er færdigt.”